tisdag 18 oktober 2011

Kvällssug

Vet inte VAD som tagit åt mig. Framåt sådär 21-22 snåret blir jag så galet hungrig, eller kanske mer sugen. I alla fall tillräckligt för att måsta(!) ha något att äta. För det finns inget värre än att gå och lägga sig hungrig. Kanske är det något som sitter kvar sen graviditeten?! Något slags invant mönster. Möjligt. 
Känner att jag måste ta mig i kragen och försöka ändra detta mönster. För alla vet väl att det inte är bra att äta så sent på kvällen. Får nog ta och sikta in mig på en final time for snack.


Do not know what got into meAround 21-22.00 time I get so crazy hungryorperhaps more eagerIn all cases enough to must (!) Have something to eatFor thereis nothing worse than going to bed hungry. Maybe it's something that stays sincepregnancySome kind of habitual patternsPossible.
Feel I have to take me by the collar and try to change this pattern. For everyone knows that it is not good to eat so late at night. 
Will probably take and aim at one finaltime for snacks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...