torsdag 6 oktober 2011

Pyntat

Jag brukar normalt sett tycka att butiker tar fram julsaker till försäljning sjukt tidigt. Nog inte ur sälj-synpunkt, men ur mitt nu-är-julen-på-väg synsätt. Ja för jag brukar inte tycka att det lacka mot jul speciellt tidigt och ifjol var nog första året på VÄLDIGT länge som jag faktiskt hade julkänslor innan självaste julafton. Men bara för att jag nu för en gång skull är tidigt ute med inköpen av klapparna så är det ingen som börjat sälja julpapper än. Så jag får vackert vänta med att slå in klapparna. 


I tend to usually find that stores are taking the christmas stuff for sale sick early.Surely not from the sales point of viewbut from my now-is-christmas-on-roadapproach. Yes, I do not usually find it Christmas was particularly early, and last yearwas probably the first year in a long time that I actually had Christmas spirit beforeChristmas EveBut just because I now for once are finished early with the purchase of the presents so nobody started selling wrapping paper yet. So I get pretty wait towrap the presents.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...