lördag 29 oktober 2011

Natusan - buzz

Jag har fått erbjudande att prova Natusans serie "Bedtime bath" genom att vara en sk buzzador. Vilket är ett sätt för olika företag att bedriva "mun till mun" marknadsföring. Idag var vi och hämtade paketet och nu ska vi (snarare lilla L och M) prova denna badtvål och barn olja i en vecka och se vad vi tycker. Dela ut rabattkuponger och berätta lite vad vi vet om produkterna.

Det är en serie badprodukter som ska ha lugnande inverkan. Antar att doften är lugnande. Sen att rutinen med bad och ev lite massage ska ge liknande effekt. Ja, vi får väl se! ?

I have been invited to try JOHNSON series "Bedtime Bath" by being a so-called Buzzador. Which is a way for companies to engage in "word of mouth" marketing. Today we went and picked up the package and now we (rather small L and M), try this bathsoap and baby oil for a week and see what we think. Distribute coupons and say what we know about the products.

There is a range of bath products that will have calming effect. Assuming that the scent is soothing. Then the routine with a bath and a little massage will produce similar effects. Yes, we'll see!?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...