lördag 17 september 2011

En arbetsdag senare

Fredagen blev lite annars än vad som var planerad. Jobbet ringde och behövde någon som att köra till Skellefteå fram och åter. Klart man ställer upp då sambon ändå är ledig, lite extra inkomst är ju alltid välkommet. Det blev dock en lång dag. Som totalt ovetandes om vart något ligger i den staden så fick jag söka mig till ställena hela tiden vilket göra att minuterna tickar iväg hela tiden, plus att de ringde efter mig så jag fick börja med att hatta lite fram och tillbaka runt stan. Men annars tycker jag att det gick bra. Ganska roligt att bara åka i väg och påta på själv, och R verkar ha haft en väldigt bra dag ensam med barnen. 


Friday was little else than what was planned. Work called and needed someone to drive to Skellefteå and forth. Fair to set up when your partner is still vacant, a littleextra income is always welcome. However, there was a long day. As a totalignorant about where something is located in the city, I had to search me to placesall the time which cause the minutes ticking away all the time, plus they rang for me so I had to start with that hat a bit back and forth around town. But otherwise, I think it went well. Quite fun to just go away and pointed at himself, and R seems to have had a very good day alone with kids.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...