måndag 12 september 2011

Ta till vara på

För länge sen fick jag en broderad väggprydnad av min farmor som bara har legat i skåpet. Den passar som inte in i vår inredning på ett bra sätt och jag har som inte vetat vad jag ska göra med den och den har betytt förmycket för att jag bara velat göra mig av med den. 


Nu har jag äntligen kommit på vad jag ska göra och det är ett av mina nuvarande projekt. Började som smått titta på det mer fysiskt idag. 




Men då en viss liten herre tyckte att det var jätteroligt att springa över tyget hela tiden så fick det vänta till ett senare tillfälle då jag får vara mer "ifred". 






A long time ago I received an embroidered wall ornament of my grandmother, it has only been in the cabinet. It fits not into our decor very well and I have not knownwhat to do with it and it has meant to much for me for wanting to get rid of it.
Now I have finally figured out what I should do and that's one of my current projects.Started out to look at the more physical today.
But then some little man thought it was great to run across the fabric all the time sohad to wait there until later when I get to be more "alone".




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...