söndag 11 september 2011

Sömn


Gud vad jag sovit kasst på sista tiden. Ont i kroppen och dålig vila. Jag kan inte heller skylla på vakna barn för dom är (för det mesta) grym på att sova. Nej, det är helt och hållet mig det sitter hos. Jag somnar av när lilla L ska äta på nätterna -sittandes! Vaknar efter ett tag och då har hon nog sovit ett tag..men jag får inte en ordentlig sömn bara en ordentlig nackvärk. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, jag önskar att jag hade haft en fotölj som jag kunde sätta mig i att de kanske gjorde att de blir lättare att hålla sig vaken den stunden hon äter.


God, I slept bad recently. Body aches and poor sleep. I can not blame the childrenfor being awake because they're (mostlyawesome to sleepNo, it's totally me, itsits at. I go to sleep when the little L will eat at night-sitting! Wakes up after a while and then she has probably slept for a while .. but I do not get a proper sleep only a proper neck pain. Do not really know what to do about itI wish I had had anarmchairs that I could put myself in that they may have made ​​them easier to stay awake that time she eats.

1 kommentar:

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...