måndag 19 september 2011

Frostiga nätter





Nu börja vi närma oss vinter, det blir kallare och kallare ute och frostiga nätter har smått börja göras oss påminda om vinterns antågande. Vintern är väl ingen årstid jag direkt föredra trots att jag kan tycka att det är mysigt och trevligt. Men sommaren får nog ändå stå som favorit. Idag har vi haft en riktigt fin höstdag fastän det blåst en del. 


Jag och barnen tog oss, sen som alltid hittills, till öppna förskolan idag vilket var ett underbart brott i en ung herres taskiga humör för denna förmiddag. Efter lunch tog vi oss alla en liten lur, OTROLIGT skönt och M's humör tycks vara bättre till min stora glädje. Lilla L sover just nu som en stock! :) Men hon vaknar säkert lagom till jag ska äta...mat-ro vad är det? 


Now we begin to approach winterit gets colder and colder outside and frostynights have begun to be reminded us of winter's coming. Winter is probably not theseason I prefer direct, although I can find it pleasant and friendlyBut summer willprobably still be the favoriteToday we had a really nice autumn day, although theblown part.

Me and the kids took uslate, as always, to the open-kindergarten today, which was a wonderful break in a young gentleman dodgy mood for this morning. After lunch, we took all of us a little napincredibly comfortable and M's mood seems to be better, to my great joy. Little L is sleeping right now like a log:But she probebly wakes up safe in time for me to eat ... food quiet what is it?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...