måndag 26 september 2011

Kära gamla

Just nu planerar vi för en tripp till Skåne. Som jag nämnde i inlägget tidigare idag har R farmor gått bort. På slutet var hon inte så pigg och det var väl inget som kom som en jätte-överraskning. Men på något sätt känns det ändå konstigt. Anna-Stina blev 90år i vintras och vi var ner och grattade henne på den stora dagen. Lille M var också med, och satt gärna hos sin gammel-farmor och lekte. Nu fattas hon oss! 



Mina tankar vandrar spontant till min egen mormor som gick bort inte heller allt för länge sedan. Jag träffade inte henne jätte ofta efter jag flyttat hemifrån, men jag saknar och tänker ofta på henne. Tyvärr har jag bara en rätt dålig bild på henne i datan. 




Right now we are planning a trip to Skåne. As I mentioned in the post earlier todayR's grandmother passed away. In the end, she was not so keen and it was nothingthat came as a giant surprise. But somehow it feels weird anyway. Anna-Stinabecame 90år last winter and we were down and congratulated her on the big dayLittle M was also there, and was happy to sit with his great-grandmother and play.

My mind wanders spontaneously to my grandmother who passed away not too long ago. I did not see her very often after I moved out, but I miss and often think of her. Unfortunately I only have a pretty bad picture of her in the data.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...