torsdag 22 september 2011

När ska jag lyckas

...att INTE lyckas somna när lilla L äter på nätterna. Jag somnar och vaknar 30-60 min senare och då sover hon så gott i mitt knä och vem vet hur länge hon legat där i godan ro!!? haha. Medan jag sover som en annan bruten kratta! Blir ju så trött. Är trött på att vara trött! 

Man har i alla fall tur som har en sambo så snällt kliver upp med storebror och låter mig ligga kvar i sängen och sova en 30-40 min extra! Lagom till det ska gås till dagis som han då också får fixa då jag fortfarande står iklädd pjymas! 


... failing to not fall asleep when little L eats at night. I fall asleep and wake up 30-60minutes later and then she sleeps so good in my lap and who knows how long shelying there for good rest!? haha. While I sleep like another broken rake!Becomeare so tired. Are tired of being tiredThere is at least fortunate to have a partner so nice stepping up with big brotherand let me lie in bed and sleep an extra 30-40 minutes! Just in time for it to begone to kindergarten, which he also must fix when I still wearing pjymas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...