fredag 9 september 2011

På besök hos bruttorna

Igår tog jag och barnen en väldigt skön brud-runda. Packade in oss i bilen om något senare än jag först hade planerat. Men med den sömnfattiga natten som hade varit så orkade jag inte bry mig om det. Jag hade 2 möten som jag planerat hinna med. Allt annat fick bli en bonus. 


Första stoppet tog vi hos en gammal klasskompis till mig som flyttat till byn som jag vuxit upp i, lite roligt att komma tillbaka och se hur allt ser ut nu. Vi fikade och snackade en hel del då vi inte ses speciellt ofta så har man lite mycket att prata om! hehe. Otroligt roligt och jag hade önskat att mer tid hade funnits. Men då hon hade hämtning av barn på skola och jag hade en son med stort behov av sömn åkte vi vidare till nästa brutta. En massa trevligt snack och en middag på pizzerian, innan vi tog bilen och styrde kosen hemmåt. 


Då en kisspaus blev ett nödvändigt stannade vi till hos en tredje brud, här blev det tyvärr bara en toksnabb visit. Lilla L var väldigt snäll hela dagen både i bilen och annars. Tyvärr fick hon antingen en fis eller kanske en rap på tvären på väg hem, så jag hade en väldigt upprörd tjej från Husum upp till en bit ovanför Nordmaling. Var helt förstörd när hon väl blev lugn och jag kunde känna ett par tårar bränna under ögonlocken av ren stress. Jag ville ju bara hem... 


Yesterday I took the kids and a very nice visit with a couple of babes. Packed us into the car if a little later than I had initially planned. But with the poor sleep the night that was so I could not care about it. I had two meetings that I have planned catch. Everything else had to be a bonus.
The first stop we took with an old classmate of mine who moved to the village that I grew up in, a little fun to come back and see how everything looks now. We had coffee and talked a lot. Since we have not seen eachother for long, we had a bit much to talk about! hehe. Incredibly fun and I wished that I have had more time to spend.But then she had to pick the children up at school and I had a son with a great need for sleep, we went to the next friend. A lot of nice talk and a dinner at the pizzeria, before we took the car and headed home.
When a toilett-visit was necessary, we stopped at a third girl, this was unfortunately only a very quick one. Little L was very kind throughout the day by car or otherwise. Sorry, she was either a fart or maybe a burp crosswise on the way home so I had a very upset girl from Husum, up to a little above Nordmaling.Was completely destroyed when she became quiet and I could feel a few tears burn under the eyelids of sheer stress. I just want home ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...