måndag 28 november 2011

Besviken

Åhh, vilket miss det blev med middagen idag. Besviken som få! Hade som sett fram lite emot det jag tyckte var lite lyx för att vara vardagsmat. Kyckling med savoykål. MUMS! Men vad gör jag? Jag vet faktiskt inte vad jag höll på med. Kycklingen blev torr, brände kålen och lyckades salta alldeles för mycket. Vilken besvikelse!

Hade tänkt dra fram lite julpynt idag, men det har inte blivit än. Ärligt talat så har jag bara varit trött idag. Frusen och sömnig. Imorgon blir det att jobba lite och är jag inte alldeles tokslut av den tidiga morgonen så tar jag nog tag i det då. Snart dags att börja baka lite inför jul också. Har planerat att baka ett par chokladkakor jag gjorde ifjol. Grymt goda.


Ohh, that Miss it came to dinner today. So Disappointed! Was looking forward a little to what I thought was a little luxury to be commonplace. Chicken with Savoy cabbage. Yum!! But what do I do? I really do not know what I was doing. The chicken got dry, burnt cabbage and managed to salt too much. What a disappointment!
Was going to pull up a little Christmas decorations today, but it has not been yet. Honestly, I've just been tired today. Cold and sleepy. Tomorrow it will be to do some work and I'm not quite out of the early morning so I probably will take hold of it then. Soon time to start baking a little Christmas too. Has planned to bake some chocolate chip cookies I made last year. Awesome good.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...