tisdag 8 november 2011

Notis om kommentarer

Hej hallå och tjenamoss! 
Har läst på andra bloggar samt att en del har sagt till mig att det varit svårt att kommentera blogspot.com bloggar. Jag har sökt på nätet lite idag och kommit fram till följande. 


Det är problem med detta! 


Haha, skämt och sido. Nej, Så här verkar det ligga till. De bloggare (ex. jag) som använder "embedded" kommenterings-formulär (när formuläret ligger direkt under inlägget), kan inte få kommentarer från de som använder internet explorer-webbläsaren. Tydligen går denna inställning att ändra, men jag hittar inte åt vart efter bloggers byte av gränssnitt. Tyvärr!  Om du vill kommentera min eller någon annans blogspot.com blogg kan du byta webbläsare till tex, firefox, googlecrome eller annan. Då bör det fungera. Jag använder googlecrome och jag kunde kommentera min som anonym. Bör också tillägga att enligt bloggers- hjälpsite så jobbar dom med att lösa problemet. 


Hey hey!
I have read on other blogs and some have told me that it was difficult to comment onblogspot.com blogs. I have searched the web a bit today and come to the following.

There are problems with this!

HahaNo. So here it seems to beThe bloggers (for example me) who use"embedded" commented depository form (when the form is located directly below the post), can not get comments from those who use the Internet Explorer browserThis setting can be changedbut I do not know how after bloggers changing the interface.SorryIf you want to comment on my or anyone else blogspot.com blog, you canswitch browsers for examplefirefoxgooglecrome or another. Then it should work. I use googlecrome and I could comment on my as anonymous.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...