lördag 26 november 2011

En lugnt start på dagen

För mig i alla fall. R gick upp med M vid 6.30 tiden och nu är han med sin far och fixar bil och husbil. Jag, jag sitter i soffan. Fortfarande i pyjamas! Underbart jag vet! Har bara tagit det lugnt och försöker kurera min nacke med en varm vetepåse. Ja, nackspärren kom lagomt till denna kvällen. och som grädde på moset klippte jag förståss sönder mitt hår igår. Ni vet, ska bara fila lite här. 
Frisör, jo det har jag hört talas om. Men visst är de rätt dyra?!  

En dusch och lite fix väntar senare. Hämta mamma på bussen, då hon ska vara barnvakt då jag och R har firmafest. Fantastiskt bra när man jobbar åt samma firma.

En misstänkt doft närmar sig och jag gissar att jag har lite jobb med M att ta tag i. See ya later!

For me, anyway. R went up with M at 6:30 time and now he is with his father and fix a car and camper. I, I sit on the couch. Still in pajamas! Wonderful, I know! Have just taken it slow and try to cure my neck with a warm wheat bag. Yes, the stiff neck came just in time for this evening. and the icing on the cake of course I cut broken my hair yesterday. You know, the only file for a bit here.
Barber, yes I have heard of. But of course they are right expensive!
A shower and a little fix waiting for later. Get mom on the bus, then she should be babysitting when I and R have an office party. Fantastically well when working in the same firm.
A suspicious smell coming up and I guess I have some work with M grabbing in. See ya later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...