tisdag 15 november 2011

När fler är trött och att vara sugen på kakor





Som jag berättade tidigare började jag smått inleda L i av-vänjandet att natt-smaskandet. Hon verkar lite små trött idag. Något troligt samband?!! Tro att hon sov 2,5 timme i sträck. Inte så vanligt på dagen. 


Själv har jag inte fått något gjort idag. För jag är också trött. Men jag har varit så sjukt sugen på kakor. Hela dagen. Ge mig kakor NUU!!! Ungefär så. Tycker att det är högst olämpligt att jag då dessutom har en hel del kakor hemma sen dopet. Inled mig icke i frestelsen eller vad(?). Jag har ätit en och annan (!!) och får därför nog tillbringa en timma eller två på crosstrainern.




As I said earlier, I started small scale initiate Little L in stop with the night meals. Sheseems a little small tired today. No connection?! Believe that she slept 2.5 hours on end. Not so common in the day.

I have not had anything done today. Because I'm too tired. But I've been so sickhungry for cakes. All day. Give me cakes NOW! Something like that. Find it highly inappropriate that I then also have a lot of cakes at home since baptism. Lead me not into temptation, or whatever (?). I have eaten one or two (!) And therefore probablyspend an hour or two on the crosstrainer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...