onsdag 2 november 2011

Tillfälligt lugn

Loggar tidigt in på skolans elevsida för att påbörja examinationsuppgiften/provet men upptäcker att det inte finns något där(!!) Öh, Hallå! Sex timmar på mig, ska hämta sonen på dagis om 5 timmar...stress! 


Erkänner att jag hinner jaga upp mig en smula här. Men bara en smula! :)

Efter att ha loggat in igen för att kolla och se att det fortfarande inte har kommit något prov, läser jag studieinformationen igen. Uppenbarligen så har man ända till på söndag att göra denna färdig och skicka den till läraren. Pjjjeuuhh! 

Borde nog lära mig att läsa ordentligt! Note to self! 

foto: Therés


Logs early in on the school student page to begin the assessment task / test but discovers that there is not anything there (!) Hey, Hey! Six hours on me, will pick my son in kindergarten for 5 hours ... stressful!

Acknowledge that I have time to chase me up a little hereBut only a little:)

After logging in again to check and see that it still is no testI read the studyinformation again. Obviously, you have until Sunday to make this complete and send it to the teacherPjjjeuuhh!

Should probably learn to read properlyNote to self!


1 kommentar:

  1. Jo jag tror att det blir bra :) Och va skönt att du fått bättre tider. Vad ska du köra för sväng då?

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...