onsdag 30 november 2011

När en förmiddag är till enda

Som vanligt springer klockan fram och det börjar redan bli dags att klä sig och hämta lilleman på dagis. Fast jag fick sovmorgon idag när R klev upp med M så känns det ändå som jag hunnit med en del. Kanske för att jag bestämde mig att det får vara nog med snacket och faktiskt ta tag i de saker jag hela tiden pratar om. Jag tog med mig lillskrotan och ställde mig på crosstrainer i 20 min. Nej det kanske inte är så mycket!! Ynka 20 min! Men det VAR jobbigt. och jag tänker lite så här - 20 min är bättre än inget. Dessutom måste jag få in tanken och rutinen. Sen kan jag kräva lite mer av mig själv. 


Nej, måste kila! Hämtning av dagisbarn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...