fredag 4 november 2011

Vad är oddsen??!!!

På fullaste allvar, vad är oddsen! Vi var med i en tävling för en braskamin för inte allt för längesen. Råkade se tidningen idag och tänker att jag måste gå och kolla vem som vann. Och där står namnet. 


Namnet på min sambo! Jag höll på trilla av stolen(!!) 

Bilden är googlad


Ropar glatt på R som en aning trögt kommer in. I samma veva läser jag raden under där det står slogan. Men vänta....det där skrev inte jag(????) 

HUR stor är oddsen att den som vinner heter EXAKT samma sak som min R??!!! 


In all seriousness, what are the odds! We were in a contest for a wood stove for not too long ago. I happened to see the magazine today and thought I must go and check out who won. And there stands the name.
The name of my boyfriend! I nearly fall off the chair (!)
Shout joyfully of R as a little sluggish entered Around the same time I read the line below where it says the slogan. But wait .... it is not what I wrote (????)
What are the odds that the winner named EXACTLY the same as my R ??!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...