tisdag 1 november 2011

Ett prov att plugga till

Ja, sitter med datan i knät och går igenom alla kapitel, formler, begrepp osv inför kommande prov. Det här är sista veckan på kursen och jag är redigt nervös. Ibland känns det som jag inte kan någonting, och ibland känns det som jag har rätt bra koll. Det jag har gått igenom just nu känns rätt bra och jag vet att bokföringen är det som kändes bäst innan. Men det är mycket som man ska ha koll på! 


TYDLIGEN har de dessutom ändrat rutinerna runt examineringen. Nu är det överraskande nog ett delprov som ska göras imorgon för att slutprovet inte ska behöva ta lika stor tid. Det har ska jag tillägga upptäckte jag på söndag-kväll! GAH! SÅ nu sitter jag här och är både stressad och sjukt nervös för morgondagen. Att jag jobbade igår och inte fick mycket tid till att få in något i huvudet känns ju må jag säga. Jaja, det är väl bara ta tjuren vid hornen! som det så fint heter. 




Yes, I'm sitting with the data in the knee and go through all the chapters, formulas, concepts, etc. for the next test. This is the final week of the course and I am firmlynervous. Sometimes it feels as I do not know anything, and sometimes it feels like Ihave pretty good track. What I have gone through right now it feels pretty good and I know that accounting is what it felt better before. But there is much that you shouldkeep an eye on!

Apparently, they also changed routines around the examination. Now it's surprisinglya subsample will be done tomorrow in order to the final exam will not have to take as much time. It has to be I might add, I discovered on Sunday-evening! GAH! So now I sit here and are both stressed and diseased nervous for tomorrow. I workedyesterday and did not get much time to get something in your head sound like I must say. Well, that's just take the bull by the horns! that the so-called fine.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...