onsdag 16 november 2011

Lilla L 0 - 1 Mamma





Andra natten i mitt, "nu äter vi inte mer på nätterna", vänjande för lilla L och det gick faktiskt riktigt bra. Hon vaknade vid 02.00 tiden och då gav jag henne bara tutten (som hon har börjat ta nu, skönt!). Sen vaknade hon vid 05.00 och då fick hon lite mat. Sen sov hon till 07.30 och låg mest bara och filosoferade när R hämtade henne. 1-0 till mama! Men jag vet, man ska inte ropa hej....men det är en bra start. Så här somnade hon när vi hämtat M på dagis. Man tycker att hon borde vara piggare då hon får mer sammanhängande sömn. 


Hade förövrigt mitt betygsamtal idag. Totalpoängen var 530 och jag hade 506 och efter ett par svettiga frågor (ja, jag tycker verkligen inte om sånt här, man vet som inte hur man ska förbereda sig då det är helt beroende på läraren) blev det bestämt att jag får ett - MVG! Whooooohooo! Ja, kanske lite skryt, men verkligen inte menat så. Jag är bara så himla glad!! 


The second night of my"now we do not eat more at night," getting used for little L and it was actually really goodShe woke up at 2:00 o'clock when I gave her the pacifier (which she has started to nownice!) So she fell asleep. Then she woke up at5:00 and then she got some food. Then she slept to 7:30 and lay mostly just andphilosophized when R picked her up1-0 to mamaBut I know one should not shouthello .... but it is a good startSo here she fell asleep when we picked M in kindergarten. You think she should be more alert when she gets more of uninterrupted sleep.

Had besides my grade call today. The total score was 530 and I had 506 and after a few sweaty questions (yes, I really do not like this stuffyou know not how to preparebecause it is entirely dependent on the teacherit was decided that I get a - A + !WhooooohoooYes, perhaps a little braggingbut really not meant that way. I'm justso very happy!






1 kommentar:

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...