fredag 4 november 2011

Slöö

Usch vilket slö dag. Känner mig som en bulldeg. Fluffig och trög! haha. Trött i huvudet och skulle säkert må alldeles utmärkt av lite frisk luft. MEN istället har jag tillbringat ca. 4,5 timma framför datan med slutprov och examinationsuppgiften för kursen. (ja, jag vet, mycket prat om det nu) Men nu är det gjort. Gu' se' schköönt! 


Är lite taggad på att gå ner och ställa mig på vår nygamla crosstrainer. Jag har inte berättat om den näh. Jo vi hade turen att en av R's kompisars mamma ska flytta igen och ville bli av med den. Så vi fick den. Nu när kursen är avslutad ska jag se till att tillbringa lite tid med den och allt annat som mest har fått lega och förfalla nu när mina små stunder ha gått åt till att trycka in kunskap i huvudet. Vem vet, man kanske får både kondition, rutor på magen och lite mer energi på kuppen! :) 


Yikes, what a dull day. Feel like a bull dough. Fluffy and sluggishhaha. Tired in my head and would probably feel just fine by some fresh air. But instead I have spentapprox4.5 hours in front of the data with the final test and examination task for the course(yes, I know, a lot of talk about that nowBut now it's doneGu 'see' schköönt!

Little is motivated to go down and ask me on our reinvention crosstrainerI have nottalked about it nahWell we were lucky that one of R's friend's mom will be movingagain and wanted to get rid of itSo we got it-for free. Now that the course is over I'llmake sure to spend some time with it and everything else that most have been legaand mature now that my little moments have been spent pushing knowledge in the head. Who knows, you might get both conditioningtiles on the belly and a little more energy in the process:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...