måndag 14 november 2011

Farsdag +1

Ja, farsdag. Eftersom mina barn inte kan handla en present, eller inte ens förstår innebörden av farsdag, så blir det väl lite min uppgift att "ge något" från barnen. Jag var på en butik i lördags och eftersom jag inte hade så mycket på "rätt konto" skulle jag föra över pengar med telefonen. Det lyckades inte. Så idag fick jag chansen att ordna med en present. 




Yes, Father's Day. Since my kids can not buy a gift, or even understand the meaning of Father's Day, so it becomes a little for me to "give something" from the children. I was at a store last Saturday and since I had not so much on the "correct account", I would transfer money by phone. It did not work. So today I got the chance to arrangea gift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...