söndag 6 november 2011

Resultat

Idag kröp pyssel ådran fram och jag tog tag i sånt som legat och väntat på tillfälle och en smula motivation. Kommer ni ihåg den väggbonaden som min farmor broderat till mig som jag inte visste vad jag skulle göra av? Jag fick en ide för ett tag sen och påbörjade det. Idag blev den klar! Och den blev bättre än jag väntat mig.
Det innefattade att jag fick gräva fram mina sy-kunskaper sen skolan på en symaskin som nog mer än gärna skulle behöva en redig service. Men trägen vinner! Tada! (Med en trumvirvel och fanfar) En kudde till vår säng fick det bli, med passande text tycker jag!

Och när ångan var uppe så påtade jag ihop en tavla av mina gamla bokmärken till barnens rum. Bättre än att de ligger i någon låda någonstans!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...