torsdag 21 april 2011

Besök från blåkulla

Fick precis besök av tre jättesöta små påskkärringar. Eller när jag tänker efter var det två kärringar och en hare. De hade gjort ett fint påskkort som vi fick när de önskade glad påsk. Hade jag varit lite kvickare hade jag frågat om jag fick ta en bild på dem men tyvärr. Tråkigt nog dessutom hade vi inge godis hemma att bjuda på...klantigt av mig att inte ha köpt hem lite. 


Men lite nyttig och c-vitaminrika kiwis fick de med sig i alla fall, och det är väl inte så tokigt när man tänker efter. Söta kärringar och hare var de!




Just got a visit from three very cute little Easter witches. Or when I think there were twowitches and a bunny. They had a nice Easter card that we got when they wished a Happy Easter. Had I been some quicker, I had asked if I could take a picture of them.In addition, we had no candy at home to give them ... clumsy of me to not have boughthome some.

But some healthy and rich in vitamin C kiwis they got with them home anyway, and it's not so bad when you think about it. Cute witches and bunny they were!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...