onsdag 27 april 2011

Hemmafru

När man går här hemma i väntans tider och tar hand och hem och barn känner man sig som en riktig hemmafru. Verkligen inge fel med det. Ganska mysigt faktiskt. Att det dessutom är helt otroligt bra vårväder, eller snudd på sommarväder, gör det ju inte mindre skönt att vara hemma. Jag njuter av egentiden som jag får då lilleman är på dagis, samtidigt som jag njuter av den tiden han och jag har mer tid tillsammans nu när jag inte jobbar. 



Bilden är tagen av mig på en strand i skåne sommaren -09




When I go home in waiting times and care and home and children, I feel like a realhousewife. Truly nothing wrong with it. Quite nice actually. That it is also quite incrediblespring weather, or on the verge of summer weather, makes it no less good to be home.I enjoy my own time that I get when the little man is in kindergarten, same time as I amenjoying the time he and I have more time together now that I'm not working.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...