måndag 11 april 2011

Mina kommande projekt

Har en liten lista i mitt huvud på saker som jag har planerat att ta tag i när jag blir ledig. Saker som behöver göras och saker jag vill göra för att få lite ny inspiration och ny piff i vårt hem. Jag SKA åka på loppis och se om jag kan fynda något. Jag ska ta tag i saker som vi bara skjutit på ett bra tag eftersom vi haft lite taskigt med ork i vinter. Förstår inte alls, denna kyla som varit ger väl alla inspiration att hitta på vad som helst...eller?! :) Nej det var nog inte så. Har lite planer och idéer till vår foto-vägg i trappan med. Ska gräva lite i gamla lådor och se vad jag hittar. Ni får veta när det kommer upp... ;)


Have a small list in my head of things I have planned to grab when I'm free. Things todo, and things I want to do to get some new inspiration and new "Piff" in our home. IWILL go to a flea market and see if I can find something. I will take hold of things thatwe only shot in a long while since we had a little poorly with the strength of the winter.Have some plans and ideas for our photo wall on the stairs to. Will dig a bit of oldboxes and see what I can find. You will know when it comes up ... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...