torsdag 28 april 2011

Ett besök i klädbutik

Igår var jag och lilleman en sväng till ett köpcentra här i Umeå. Jag skulle kolla en klänning som jag ev skulle ha till ett bröllop i slutet på maj. En snygg klänning till ett bra pris, eftersom jag inte vet om jag kommer kunna gå på bröllopet eftersom det är så nära inpå BF. Dessvärre hade de slut på den färgen som jag hade tittat på. Typiskt! Blev inget köp, får kolla nere på stan istället. 


Men vad händer när man är inne i en klädbutik och ska handla åt sig själv? -Jo, man kommer ut med kläder till sina barn istället. Hittade ett par byxor på rea åt M som kommer bli supersnygga på honom. Såg en skjorta med en slips också som hade varit kanon. Men en skjorta har han redan och lösa slipsar hade de inte. Däremot hittade jag en fluga på en butik bredvid. Han kommer bli så snygg! 


Yesterday was my little man, and a trip to a shopping mall here in Umeå. I would check out a dress that I possibly would have been to a wedding at the end of May. A nicedress at a good price, because I do not know if I will be attending the weddingbecause it is so close to the DB. Unfortunately they had run out of the color that I had looked at. Typical! Did not buy, will find out on the street instead.

But what happens when you're in a clothing store and to shop for himself? -Well, you come out with clothes for their children instead. Found a pair of pants on sale for M thatwill be super nice of him. Saw a shirt with a tie also which had been great. But a shirt, he has already and loose neckties, they had not. However, I found a fly in a shop next door. He will be so neat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...