onsdag 13 april 2011

Imorgon

Imorgon är min sista arbetsdag innan jag går på havandeskapspenning. Det känns riktigt skönt faktiskt. Klart att man kommer att sakna den sociala biten av att arbeta, men just nu med alla min projekt jag har planerat för mig här hemma så kommer det kännas otroligt bra. Sen är det  ju en fantastisk tid att få vara ledig på. Har alltid älskat våren. Nu är det bara svårt att bestämma sig för vilket projekt och vart man ska börja :) 


Tomorrow is my last working day before I go on maternity allowance. It feels quite niceactually. Of course one'll miss the social side of work, but right now with all my projects Ihave planned for me here at home so it will feel really good. And then it's a great timeto be off on. Have always loved spring. Now it's just hard to decide which projects andwhere to start:)

3 kommentarer:

  1. Yäy!! Grattis och välkommen till klubben =) Kanske man har nån fler att åka och dricka kaffe hos på dagarna..

    SvaraRadera
  2. haha, låter som det är det enda du gör. Far runt och dricker kaffe! :)

    SvaraRadera
  3. Du är värd att ta det lite lungt nu...

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...