torsdag 14 april 2011

Lediheten är här - jag fattar inte

Har längtat så efter att få bli gravid-ledig, och nu när jag jobbat sista dagen förstår jag inte att jag ska vara ledig. Är inte det LITE konstigt?! Det känns som overkligt på något sätt. Första lediga dagen imorgon - en fredag av alla dagar. Ja jag erkänner, var inte planerat direkt. Kollade aldrig i kalendern vad det var för dag när jag fyllde i pappret gick enbart på datum och se hur det gick...hehe. Men men, har iaf fått avsluta med en riktigt bra vecka. Har till större delen haft det rätt lugnt och varit i bra tid, känns bra. Imorgon ska jag bjuda några kollegor på lunch, hoppas de gillat! 






Have longed so after getting pregnancy-leave, and now that I've worked the last day I dont understand it. Is not it a bit strange! It feels as unreal in some way. First day offtomorrow - a Friday of all days. Yes I admit, was not direct scheduled. Checked not thecalendar, what kind of day when I filled in the paper. I went alone on dates and see howit went ... hehe. But, anyway have been end with a really good week. Has the most part,had it easy in and been in good time, feels good. Tomorrow, I'll offer a few colleagueslunch, hope they like it!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...