tisdag 26 april 2011

Inte mycket produktivt

Idag har det varit ytterst begränsat på vad man åstadkommit här hemma. Med lille M fortfarande dålig och på ett mindre bra humör idag, har det varit svårt att hitta stunder för att få något gjort. Är ändå, med tanke på omständigheterna, rätt nöjd med det lilla jag kommit mig för att göra. Grinden uppe i trappan har jag lyckas få dit så att de går att stänga för lilleman. Det gick inte direkt felfritt att få den på plats. Vi bor i ett hus som är byggt '55 vilket betyder att saker inte direkt är raka. Det blev en del provisoriska lösningar som jag måste göra om bättre. Men nu ser jag åtminstone hur. De sista räkningarna är också betalda vilket känns skönt. Nu ska jag se om jag hinner måla lite på M's nya säng. 


Today has been extremely limited in what you accomplished here at home. With little Mstill ill and in a less good mood today, it has been difficult to find moments to get something done. Is anyway, given the circumstances, quite pleased with what little I've come for me to do. The gate up the stairs, I manage to get there so that we can closefor little man. It was not exactly flawless to get it in place. We live in a house that was built in '55 which means that things are not exactly straight. There were sometemporary solutions that I have to redo better. But now I see at least how. The final billis paid which is nice. Now I'll see if I have time to paint some of M's new bed.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...