torsdag 7 april 2011

Kommenterad frilla

Vet inte hur många gånger den senaste veckan jag fått höra: "Åh, Nyfrisserad - snyggt!" eller "Men är du nyklippt? vad fint!" Mitt svar är: Nej! 
Är ett tag sen jag klippte mig, för att vara mer precis är det nog snart 1,5 månad! hehe. Måste ju ändå säga att det ändå är roligt att så många tycker om min frisyr, men det enda jag gjort är att jag tagit av/skippat mössan! Att det kan göra så mycket! 


Do not know how many times this past week I have been told: "Oh, New haircut - nice!"or "But you are freshly cut? it is beautiful!" My answer is: No!
Is a while since I cut myself, to be more precise, it is probably almost 1,5 month! hehe.Must say that it still is great that so many people like my haircut, but the only thing I didis I took off / skipped the hat! That it can do so much!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...