torsdag 7 april 2011

To do - tomorrow

Har insett att jag förmodligen får ta tag i bakningen av tårtan imorgon. Har tänkt mig att jag skulle försöka ge mig på en typ av marängtårta. Tänkte att det blir ju bra då vi får besök av gluten-intoleranta. 


Har du något tips på en bra, enkel (då jag aldrig gjort detta förr) och smaskig marängtårta till mig? Skriv en kommentar...

Have realized that I probably have to take some time for baking the cake tomorrow.Have imagined that I would try me on a type of meringue cake. Thought it is a good thing when we get a visit from gluten-intolerant people.

Do you have any tips on a good, simple (as I have never done this before) anddelicious meringue cake for me? Write a comment ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...