måndag 18 april 2011

Dags att ta tag i kaos

Det är ställen lite här och var i vårt hem som blivit smärre kaos-aktiga. Som man inte riktigt haft tid och inte riktigt prioriterat sen vi flyttat in. Vi har istället ägnat tid till mycket annat i vår renovering och vardag. Men nu när det är första dagen (eller faktiskt andra) på min gravidledighets-period har jag tänkt att jag ska börja ta tag i sådant. Men först ska jag ägna lite tid till att få lite ordning i det stora hela. 


Allra först ska jag dock äta lunch....


There are places here and there in our home that have become minor chaos-like. Asno one really had the time and not really a priority since we moved in. We have insteaddevoted time for much else in our renovation and everyday. But now that it is the first day (or indeed the second) on my pregnant free-period I thought that I should start to take hold of that. But first, I will spend a little time to get some order on the whole.

First of all I will be eating lunch ....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...