tisdag 12 april 2011

Glömde mig själv

Idag var en alldeles vanlig dag...tills jag i förmiddags (medan jag väntade på avgång) loggade in på facebook och insåg att jag fyllde år idag. Hehe, Jag lyckas glömma min egen födelsedag. Inte för att det på något sätt gjorde något eller att dagen skulle varit mycket annorlunda om jag hade kommit ihåg det i morse. Nej, det fortsatte vara en vanlig dag, förutom att gryymt många hörde av sig med ett Grattis - vilket är jätte roligt! Tack så mycket alla för att ni skänkt en tanke till mig idag! 


Today was a very ordinary day ... until I this morning (while I was waiting for departure)logged on to Facebook and realized that it was my birthday today. Hehe, I managed to forget my own birthday. Not that it somehow did something or that the day would have been very different if I had remembered it this morning. No, it continued to be a normal day, except that awesome many got in touch with a Congrats - which is really nice!Thank you very much all of you for sparing a thought for me today!

2 kommentarer:

  1. STORT GRATTIS i efterskott!! Glömma sin födelsedag?! Det får du ju inte göra :) Hälsn. Erika

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Nej det var rätt klantigt!

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...