söndag 17 april 2011

Konstig mage

Helgen har vi tillbringat utan vår lille M :( Han fick åka till sin farmor och farfar då jag och R skulle på 40 års kalas. R's bäste F kom upp från sthlm, också pga kalaset, och stannade hos oss. Det var en trevlig tillställning med god mat och trevligt sällskap. 


Jag blev däremot väldigt konstig i magen. Väldigt stinn och när vi kom hem sent på kvällen (eller 01.30-02.00 kanske kallas natt) så fick jag ont och började må illa. Det gick dock över på morgonen. Kvällen/natten innan denna hade jag också en lite släng av detta. Tror mest att det är min "mage" som kronglat lite, men hann ändå tänka ett och annat på lillskrutt. Det rör sig en välda massa där inne så den lilla oron som kom lämnade jag ganska snabbt igen. 


This weekend we have spent without our little M: (He had to go to his grandmother andgrandfather when I and R was the 40 birthday party. R's best F came up from sthlm,also because of the party, and stayed with us. It was a nice event with good food and good company.

I was however very weird in my stomach. Very hard and when we came home late atnight (01:30 to 02:00 or maybe called the night) I got hurt and started to feel bad. Therewere, however, over in the morning. The evening / night before this, I had a little throwof this. I think most of it is my "belly" that messed a bit, but still had time to think a few things on my little one. There are an awful lot of movement in there so the little worries that came, I left pretty quickly again.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...