tisdag 5 april 2011

Ser fram emot

Vet att jag är nära på att vara tjatig när jag säger att jag längtar tills jag blir mammaledig. Men en stor anledning som börjar tränga sig på mer och mer är suget på att få träna. Tro mycket att det är våren som ökar träningssuget. Löpning är nog inget som är någon större grej att satsa på just nu. 


Men jag ser verkligen fram emot att kunna ta en cykelvända, eller träna "styrka" hemma, eller bara ta en rejäl rask promenad för att komma igång. Svettas så där ordentligt och bli så där härligt trött i musklerna, så de känns som spagetti. Hoppas även på att kunna fixa mig ett träningskort när jag ska vara hemma. 


Med de arbetstider jag har och sonen att hämta på dagis när jag slutar är det svårt att hitta tiden. Hoppas verkligen på andra tider när jag kommer tillbaka efter ledighet. 


Know that I'm close to being repetitive when I say I can not wait until I am on maternity leave. But a big reason that begin force its way more and more are craving to getexercise. Believe much that it is spring that increase cravings. Running is probably nothing that is any great thing to invest in right now.

But I'm really looking forward to taking a bike ride, or train "strength" at home, or justhave a hearty brisk walk to get started. Sweating like that properly and be like thatwonderfully tired muscles, so they feel like pasta. Also hope to be able to fix me a gym pass when I should be home.

With the working hours I have now, and son to get in kindergarten, it is hard to findtime. I really hope at other times when I get back from leave.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...