onsdag 4 maj 2011

Baby fynd

Tog mig en svängom på myrorna idag när jag ändå var i det området och handlade tapeter och annat. Dom har en hel del prylar och jag orkade inte finkamma sortimentet men jag drog en lov och hittade bla denna mjuka handgjorda babyfilt. 



Blev så fäst vid den att jag inte kunde gå ut därifrån utan att köpa med mig den! Jag åkte även på Kappahl och köpte två plagg till skrotet i magen. 




Took me a turn at second hand today while I was in the area and shopping. They havea lot of stuff and I could not watch carefully through selection but I took a turn and foundthis soft handmade baby blanket.

Became so attached to it that I could not walk out of there without buying it with me! Ialso went on Kappahl and bought two pieces for the baby.




3 kommentarer:

  1. Meh Therés, vi bor ju bara 200 meter från Myrorna. Du hade ju kunnat komma förbi och säga hej i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Inte länge kvar nu ser jag =) Är ni i behov av nå små slit å släng kläder eller nå flick bebiskläder så säg till!

    SvaraRadera
  3. Lars: Tanken slog mig men jag blev lite stressad! Nästa gång, lova! Men du har ju pratat om att komma fika du med.
    Tessa: TILL! Alltid välkommet! Kände att vi hade lite väl mycket pojkigt.

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...