onsdag 18 maj 2011

choklad-test

För alla som känner mig är det inte någon hemlighet med att jag är en stor choklad älskare. Tycker om choklad i de flesta former och smaker. Idag när jag var och handlade hittade jag en ny lite chokladbit som jag inte sett förr. Ett test blev det - såklart! 



Den var god, men en aningen för söt för min smak. Väldigt mycket smak av maräng. Men till en kopp kaffe och bara en (eller två) bitar så funkar det. Det är inget jag skulle äta någon större mängd av pga sötheten. 

For anyone who knows me, it's no secret that I am a big chocolate lover. Likeschocolate in most forms and flavors. Today as I was and bought some food, I found anew little piece of chocolate that I have not seen before. A test it became - of course!
It was good, but a tad too sweet for my taste. Very much flavor of the meringue. But acup of coffee and only one (or two) pieces of it works. There is nothing I would eat a significant amount of due to the sweetness.


1 kommentar:

  1. Herregud vad se släpper en massa nya saker nu, såg precis marabou cookies på Coop nu när jag var där en sväng med.
    Kanske måste testa en sådan någon dag jag :-)

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...