torsdag 12 maj 2011

Jag har hittat den

Nu är klänningen ÄNTLIGEN klar till bröllopet. Fick börja om från ruta 1 ett par gånger. Idag när jag och mamma var och handlade så hittade vi den på kappahl. Provade den och den satt som gjutet fast jag har min gravidmage. Dessutom i en mindre storlek än jag köpt på flera år! Det känns ju som en stor bonus! 


Nu ska jag bara hitta accessoarer till, haha. Ett par tights eller leggins och kanske en cardigan. halsband och sånt ska jag nog kunna gräva fram här hemma i lådorna. 






Now is the dress FINALLY ready for the wedding. Got to start again from square 1 a few times. Today when my mom and I were out shopping we found it on KappAhl. I tried it and it sat as cast. Although I have my pregnant belly. Furthermore, in a smaller size than I bought in years! It feels like a big bonus!

Now I just have to find accessories to go with it, haha. A pair of tights or leggings andmaybe a cardigan. necklaces and stuff I'll probably be able to dig up home in boxes.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...