söndag 1 maj 2011

Kärlek i kopp

Satt mig för en liten stund sen framför datorn för att skriva ut "to do"-listan inför kommande vecka på kurserna jag läser. Då dimper denna ner bredvid datorn: 




Kärleken har gjort en kopp te till mig. Något jag verkligen behöver! Vi har alla 3 varit lite förkylda och krassliga i veckan. Det började med lilleman, sen fick jag halsont och hosta, och nu även R. Tack darling! 


Put me a little while ago in front of the computer to print the "to do" list for the comingweeks on the courses I read. Then arrives this down beside the computer:

Love has made ​​a cup of tea for me. Something I really need! We have all three been a bit cold and bad this week. It started with the little man, then I got a sore throat andcough, and now R. Thank you darling!


2 kommentarer:

  1. Mysigt att bli serverad thé! Hoppas att ni kryar på er allihopa väldigt snart. Har inte kunnat se din blogg förrän nu sedan du bytte. Men äntligen!

    SvaraRadera
  2. Jo, han är go! Vad konstigt. Har du gått via din blogg eller via Fb?

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...