torsdag 26 maj 2011

Frillan

Har en del som frågat efter min frisyr. Det är fotat på kvällen efter att jag varit ute i blåsten så tyvärr är inte stylingen lika häftig som frisören gjorde det. Första gången jag blivit stylad med en hårfön och hårspray. Det var annorlunda, men han var duktigt hans om gjorde det. 


Den ena sidan...
...och den andra
Syns inte riktigt hur det är klippt men på den första sidan har han "delat" på håret så jag har som en "polisong" och ett parti mer bakom örat. Det partiet hade han stylat så att det stod ut mer, vilket var lite häftigare än på bilden. Den andra sidan är gjort en "undercut" vid örat, för att få liiite annorlunda än vad jag hade förut. Jag är grymt nöjd iaf. Tycker dessutom att det är roligt med frisörer/frisörskor som vågar ge tips om vad man kan hitta på. 

Have a part that asked for my haircut. It is photographed in the evening after I had been out in the wind so sadly is not the styling as cool as the hairdresser did it. The first timeI have been styled with a hair dryer and hair spray. It was different, but he was clever ofhim did.
Not visible quite how it is sliced​​, but on the first page, he "split"on my hair so I have a"sideburns" and a lot more behind the ear. That part, he had styled so that it stood outmore, which was a bit cooler than in the picture. On other side he made ​​an undercut atthe ear, to get liiiittle bit different than what I had before. I'm awesome happy anyway.Also think it's fun to hairdressers that dare to give tips on what you can do.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...