lördag 14 maj 2011

Fyndet

Lovade en bild på mitt fynd hos Returmarknaden. Hittade mig ett lapptäcke 2,5 * 3 meter för endast 170kr. Undra just hur många timmar den människan som gjort detta lagt ner på att sy det färdigt? Jag hade nog tyvärr ledsnat innan det ens hade kunnat bli ett kudd-fodral. Sy är inte min starkaste sida, men jag skulle tycka att det var lite roligt att ha en symaskin och ha möjlighet att försöka göra något när andan faller på. 
Det är nästan så att man får lite dåligt samvete att betala så lite för något nån har arbetat så mycket med. Jag  är i alla fall väldigt nöjd med mitt köp! 


Promised a picture of my findings in second hand. Found me a patch-2.5 * 3 metersfor only 170 SEK. I wonder just how many hours the person who did this spent onsewing it ready? I had unfortunately tired before it even could have been a pillow case.Sewing is not my strongest side, but I would think it was kind of funny to have a sewing machine and have the opportunity to try to do something when the mood takes you.It's almost as if you get a bit guilty about paying so little for something someone hasworked so much with. I am in all cases was very pleased with my purchase!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...