tisdag 3 maj 2011

Loppis sugen

Ikväll har jag ägnat en stund att kolla lite loppisar i närheten av umeå. Tråkigt nog, men helt förståeligt  har de flesta bara öppet under helgen. Jag som går hemma hade tyckt att det varit rätt roligt med en liten road-trip och kolla om man fyndar något. Men jag funderar på att åka ev på myrornas secondhand och returmarknaden i veckan. Är lite sugen på att se om dessa krokar finns kvar som jag såg förra veckan. De hade passat bra i vår ytterhall. 


Tonight, I spent some time checking out some garage sales in near Umeå. Sadly, butunderstandably, most only open during the weekend. I who is at home had thought itwas pretty funny with a little road trip and see if you find something. But I am thinking of coming possibly on a second hand of the week. Is a bit eager to see if these hooks areleft that I saw last week. They would have fit well in our front hall.

2 kommentarer:

  1. Linnea (i Norum) öppnar säkert om du vill dit! Jag är sugen på åka dit men vet inte när jag ska hinna med det. Sen har jag hört om en i Sikeå som heter Andra Varvet som ska vara bra. I Stöcke fanns det härom sommaren tre stycken små loppisar, men det är nog sådana som man får åka dit och söka igen.. som bara skyltas från vägkanten.

    SvaraRadera
  2. Har hittat någon i stöcksjö (helg), det annonseras för en i Ånäset (oxå helg) nu. Andra varvet har jag helt glömt av, undra om de har öppnat! Jo, Linnea öppnar säkert om man kommer dit. Hör av dig om du tar en trip, alltid roligare att åka med nåogn..

    SvaraRadera

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...