onsdag 11 maj 2011

Dagsverket

Är rätt nöjd med vad den här dagen har bjudit på hittills. Tycker att jag har fått ganska mycket gjort här hemma och ändå hunnit med att vara och njuta av det fina vädret. Har jobbat med min ide med att fixa skokaoset i hallen. Vilket snart är färdig och kommer komma upp för beskådan. Har påbörjat projektet i en av kurserna vilket känns skönt! Städat tvättstugan från alla damm-monster som bosatt sig där. Vet inte vad de där monstren lever på för de växer otroligt fort. Gödsel? Även toaletten har fått sig en omgång av damkvasten och skurtrasan. Orkade kratta mer än jag trodde jag skulle göra när jag och M var ute i eftermiddag. Känns bra att få bort lite dö-gräs och fram med det gröna nya gräset. 



Am quite satisfied with what this day has brought so far. Do I have pretty much donehere at home and still had time to just be and enjoy the nice weather. Worked with myidea to fix the shoe chaos in the hall. Which is almost finished and will come up on display. Has started the project in one of the courses which feels good! Clean the laundry room from all the dust monsters that live there. Do not know what thosemonsters living on the growing incredibly fast. Fertilizer? Even the toilet has received awave of dust broom and cleaning cloth. I could rake more than I thought I would do when I and M were out this afternoon. Feels good to get rid off some die-grass andpresented with the green of new grass.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...