torsdag 5 maj 2011

Dagen schema

Har bestämt mig för att försöka få någonting gjort idag. hehe. Har varit rätt lat sista tiden, den här otroligt otrevliga hostan jag dras med tar rätt mycket energi har jag upptäckt. Jag sover rätt kasst och har ont i musklerna av allt krämpande. Slocknade en timma på soffan nu i förmiddags efter vi lämnat M på dagis. 


Nu är det dags för lite lunch tror jag sen MÅSTE jag få något skolarbete gjort! Har dragit på det alldeles för länge. Det är nog det som står högst på dagens schema. Det och att jag ska torka väggarna i G's rum så att vi kan börja tapetsera där sen! 


Have decided to try to get something done today. hehe. Have been quite lazy lately,this incredibly nasty cough I stuck with taking the right amount of energy I havediscovered. I sleep right bad and have sore muscles after all ailment. Went to sleep an hour on the couch this morning after we left the M in kindergarten.

Now it's time for some lunch, I think then I MUST get some school work done! Havedrawn on it for too long. It's probably there at the forefront of today's schedule. That and that I should wipe the walls of the G's room so that we can begin to decorate there since!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du tittade in! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...